Home

Povodom Božića i novog famoznog članka famozne Lady Gage …. ups, Andree Andrassy – odlučila sam odgovoriti i na njen najnoviji članak, jer sam se i ovaj put nadala, a svi znamo što je nada – kurvetina najžešća! – nadala sam se pročitat nešto malo produhovljenije ili barem smješnije nego sve do sad, pošto da baš iz tog razloga jer je jebeni Božić pa sam valjda očekivala ekskluzivu a dobila prazninu.. i da i ja dam svoje ekspertno mišljenje ovom najnovijem članku od curetke u pelenama.

Za pohvalu je i ovaj super kreativan naslov: “Sretan Božić!” Pa zar je to sve od naše kokodakare? Hmmm, ja sam mislila pročitat already u naslovu neki džokerski joke!

Dakle opet moram kritizirat da je cura plaćena za te nebuloze s kojima muči narod već preko 135 tjedana – na što je izrazito ponosna. Čitam njene riječi koje su i danas bez inspiracije, produhovljenosti, humora, simpatije, dubine, inteligencije, ma apsolutno nemrem apsolutno niš pametno a niti smješno pročitat u njenim željama nama – njenim čitaocima za Božić. Bilo bi bolje da se zaustavila nakon naslova!

Osim toga moram i pridodati da način na koji Andrea piše jednostavno zamara. Neki pokušaj kreveljenja u tekstu nema baš nekog smisla u mojim očima i jednostavno ovaj članak do sad mi nekako najmanje ima smisla od svih, a pročitala sam ih makar 3!!! Ne zaustavljam se, čitam i tražim dalje, dalje za malo duhovnosti, humorom, inteligencijom.. dok ju ne nađem – neću odustati!!!

Komentiraj