Home

Dragi pokretaču svega što jest,

hvala ti od srca na mom poslu, kojeg nisam znala u početku cijenit, no znam da u svemu postoji svrha i iako ne vidim u startu smisao zašto sam se našla tu di sam, vjerujem da tako treba biti, hvala ti.

hvala ti na duševnim promjenama kroz koje prolazim, da nije bilo prethodne patnje i dubokog uviđanja, ne bi ni došlo do novog okretaja, hvala ti.

hvala ti na svim mojim talentima koje često ne uviđam, no ipak sam ih svjesna i trudim se pokazivati ih češće svijetu, jer znam da ih zato i imam, hvala ti.

hvala ti na vjeri i snazi koju mi daješ, s kojom sigurno koračam u bolje sutra

hvala ti na duševnom miru, hvala ti na suzama, hvala ti na ljudskim odnosima, hvala ti na svemu lošem iz kojeg se izrodi nekad i dobro, hvala ti.

hvala ti što si mi podario nadu i želju, hvala ti.

hvala ti na novim poznanstvima, hvala ti na novim shvaćanjima, hvala ti što sam našla ljubavi u sebi za sebe, hvala ti.

hvala ti hvala ti hvala ti