Home

Kad bi sve bilo onako kako si ja želim, bilo bi dosadno. Kad bi mi se svaka želja ispunila, ne bi nalazila čar u željama. Kad bi se svi ponašali kako ja želim, osjećala bi se kao moćni manipulator koji upravlja tuđim životima. Kad bi samo bila malo više ponizna, a ne tako ponosna, otvorili bi mi se novi vidici. Kad bi bila smirenija, ne bi bila živčana. Kad bi bila sretnija ne bi bila tužna i osjetila zadovoljnost nakon ispiranja tuge. Kad bi ovaj blog bio zapis u magičnu knjigu želja, šta bi si uopće željela?

1. Želja

Redovno ispitivati svoju svijesti i podsvijest.

2. Želja

Redovno učiti i napredovati u bilo čemu.

3. Želja

Redovno meditirati i bivati u kontemplaciji i molitvi.

4. Želja

Ne htjeti mjenjati druge ljude, nego pokušati prilogoditi se. Akceptirati sadašnjost kakva je.

5. Želja

Prestati dramatizirati, život je ipak samo ovaj i shvatiti da uvijek može gore.

6. Želja

Otkrivati sebe svaki dan iznova.

7. Želja

Ispunit dan kreativnošću.

8. Želja

Ne osuđivati nikoga, srušit zidove, dopustiti drugima da budu kakvi su.

9. Želja

Živjeti u sadašnjosti, izgubiti strah od budućnosti.

10. Želja

Živjeti hrabro u saznanju da je sve dobro, makar tako ne izgledalo.

Eo, to su spontano sročene želje koje bude nadu i koje  – kako ja mislim – ni nisu toliko zahtjevne.

Komentiraj