Home

ja sam jedna mala sakupljačica mrvica…

skupljam ostatke, grebem po kontenjerima nesreće, očekujem ništa od ovog života jer previše ružnih mrvica sam već nakupila…previše suza gorkih isplakala, prečesto se kupala u vlastitoj nevolji i vlastitoj patetici..

grebem po sebi, lutam kroz svijet kao robot, očekujem promjene a ništa ne mjenjam, u jedinom tračku nade koji je ostao su zapeli 5€ od debelog našmrkanog mađara koji se razbacao milijunima po mom radnom stolu u uredu, i tad shvatim – pa ja sam sakupljačica mrvica… jer jedino mrvice zaslužujem, nemam više ni snage da skupim nešto više, ja neživim, ja samo još postojim.. za mene nema veselja, prijateljstva, druženja nit ičeg sličnog, jer ja sam sakupljačica mikro mrvica koja je odustala…

nemam vjere u sebe niti u bolje sutra, živim samo u tom trenutku kad sam zaposlena i kad ne razmišljam o ničemu, plačem konstantno kad nisam zaposlena, voljela bi da radim 24h samo da ne mislim, samo da barem ičem služim, kad bi mogla radila bi i dok spavam nekako.. jer ja sam sakupljačica mrvičica… kratak mi je fitilj od pola milimetra, neka se svi usude slobodno vrištat na mene jer drugo ni ne zaslužujem, jer ja sam ta, koja ne cijeni ni sebe ni druge, jer sam se pretvorila u jedno malo biće nesreće.

Atko bi i htio potrošit uzalud svoje vrijeme samnom kad sam hodajuća depresija koja je postala svoj vlastiti

rob…kad bi se pokušala ubiti, dali bi me zatvorili u neku ustanovu? Šta se treba desit da me zatvore? Kad me već Bog neće primit k sebi – ne čudim se – kako da napravim da nisam opasna za ovaj svijet da ne širim tugu i jad okolo…

Nemam kamo ići, nemam izbora, moram trpit ova govna, moram jer sam ja odgovorna za sve svoje nesretne mrvice i nitko drugi – krasan sam si život stvorila, moram priznat, ležaj od mrvica si si napravila, dvorac od mrvica, karijeru od mrvica i robu od mrvica, umjesto da ti je bolje, tebi je samo gore, ti čak ni ne odrastaješ, ti samo širiš negativne mrvice oko sebe, ne stvaraš, ne kreiraš, ti samo postojiš, nisi ništa bolje zaslužila nego biti nečiji rob, jer si ti jedna obična mrvica napravljena od minijaturnih mikro jadnih mrvica…

Komentiraj